donderdag 6 maart 2014

Niet geblogd maar zeker niet stil gezeten!

De titel zegt het al...niet geblogd maar ook zeker niet stil gezeten. Uiteraard moest er gewerkt worden en het huishouden gedaan worden maar tussendoor vond ik nog genoeg tijd om een 
  • bestelling af te haken ( Nou ja bijna, moet van het weekend de afwerking nog even doen)
  • mijn crochet a long deken aan de kant te gooien en te beginnen aan een nieuwe deken met steken die ik leuk vind en naar eigen inzicht.

  • te beginnen met mijn bijdrage in een rondreis boekje van een voor mij onbekend iemand
  • Mijn knutselhoek op de zolder opnieuw in te richten na dat manlief mijn, via facebook gescoorde, plankjes op te hangen

  • En verder te gaan met de weekopdrachten van journal52 ; When i grow up i want to be a.....Daar moest ik wel even over na denken, wat was het ook alweer wat ik wilde worden toen ik nog een klein meisje was. Ik dacht terug aan de vriendenboekjes en meen mij te herinneren dat ik daar invulde dat ik kraamverzorgster wilde worden. Vandaar mijn crea van een zuster met een baby.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten