donderdag 6 maart 2014

inspiratie

inspiratie, leuk als je dat ze zelf hebt maar het is soms ook fijn om geinspireerd te worden door het werk van een ander. En dat gebeurde onlangs...op de facebook pagina van Journal52 zag ik een serie canvas doekjes voorbij komen met prachtige jurkjes er op geschilderd. Afgewerkt met kant , knoopjes etc. En ik was op slag verliefd. Het waren de creaties van Raylene Connoly uit Alaska, (toevallig de dame die graag een print wilde van mijn geschilderde vrouw)Raylene vond het geen punt als anderen met haar idee aan de haal gingen en...... dat had ze beter niet kunnen zeggen! Ik ben het gaan proberen en ik ben verslaafd! Wat ontzettend leuk om te doen, ik denk dat ik dit wel een van de leukste dingen vind die ik onlangs gemaakt heb. Oke, Raylene haar achtergronden zijn veeeeel mooier dan die van mij maar ik beschik dan ook niet over een mega gevulde hobbykamer met aqua stiften, stempels en weet ik veel meer haha. Het is dat ik niet snel jaloers ben maar anders...:) Maar evengoed kan ik aardig uit de voeten met wat creatieve oplossingen .
Ik heb er nu een aantal gemaakt , deze hebben  allemaal  dezelfde tekst, ik ben nog op zoek naar andere leuke quotes, (bijbel) teksten die bij de crea past dus mochten jullie nog suggesties hebben dan hoor ik die graag! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten