woensdag 19 februari 2014

Project 52 week 2

Ik ben een avondmens dus toen ik terug kwam van de huiskring van de kerk besloot ik om nog even te knutselen. Martin was darten dus het kon best nog even. De opdracht, somewhere a simple place, een plek, omgeving of ruimte waar je geniet. Nu zijn er heel veel dingen waar ik van geniet , wat zou ik kiezen en hoe geef ik dat vorm. Best moeilijk werken met een opdracht, ik doe normaal gewoon maar wat en dan komt er vanzelf iets uit. Daarnaast wilde ik ook proberen met alleen Verf te werken. Uiteindelijk is het dit geworden
Ik geniet als ik met mijn camera op pad ben. Bloemetjes fotograferen, vogels spotten. In de herfst de paddenstoelen en in de winter de bevroren kanalen en pakken sneeuw. Dus vandaar een camera met in het zicht een stukje natuur. Kan niet zeggen dat ik helemaal tevreden ben over het schilderwerk , daar mag nog wel wat aan gewerkt worden maar goed juist daar is een art journal goed voor om nieuwe dingen uit te proberen en zo nieuwe dingen te leren.en nu duik ik snel mijn bed in want er moet morgen gewoon weer gewerkt worden;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten