dinsdag 18 februari 2014

haak a holic

Niet aanspreekbaar - het huishouden doen met de franse slag - blik op oneindig en haken maar. Zo ging het hier afgelopen donderdag avond,  vrijdag en zaterdag want ik had het in mijn hoofd gekregen dat ik zondagochtend naar de kerk een omslagdoek om wilde. Manlief was veel  van huis, darten, jeugdwerk en verjaardag( de jongste ging mee en de oudste had zelf een feestje) dus dat scheelde al een hoop schuldgevoel voor het gebrek aan aandacht en haakte ik als een malle . Af en toe gunde ik mezelf een klein beetje haakrust door even snel een wasje in de machine te stoppen,wasje op te hangen,een snelle lunch met de kids en een knuffel/klets moment met de jongste, die gelukkig heel goed zelf kan spelen met zijn auto's, maar verder werd er uitsluitend gehaakt. Mijn harde werk werd beloond want s'avonds om 21. 30 was ik in het bezit van een prachtige omslagdoek en droeg deze met gepaste trots:) zondag naar de kerk. Het is nog wel even uitvogelen hoe ik deze het beste om kan slaan zodat het ook nog een beetje blijft zitten zonder dat ik 3 veiligheidsspelden nodig ben;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten