woensdag 19 februari 2014

Journal 52 Week 1

Via via les ik gisteren ergens iets over journal52 ,iedere week krijg je een opdracht en kan je in je art journal helemaal los gaan met welke materialen je maar wilt. Je uitwerking plaatst net als deelnemers over de hele wereld vandaan daar. Erg leuk om de verschillende stijlen te zien, het inspireert je gelijk weer tot het uitproberen van nieuwe dingen. Ik besloot me aan te melden maar moet (nou moet..wil ik zelf, kan ook inspringen vanaf de nieuwe week) nu nog wel 7 weken inhalen. Goh wat een straf zeg! Week 1 heeft als thema "Up Up and Away". Nu heb ik onlangs een canvas voor mijn schoonmoeder gemaakt( zie foto eerste blog) die goed bij dit thema zou passen. Aangezien ik het canvas weggeven heb vond ik het ook geen punt om iets in dezelfde stijl te maken maar dan in mijn eigen boekje. Dus ik ging weer lekker aan de slag met verf, wc rolletjes, blokjes met touw, bubbeltjes plastic en veel meer. En dit is het resultaat :





Geen opmerkingen:

Een reactie posten