maandag 12 mei 2014

Rondreis boekjes

Rondreisboekjes? Huh wat is dat?  Nou dat werkt zo : een groep vrouwen koopt een boekje en pimpt de eerste 4/6 pagina's met leuk papier, stickers, tags, teksten , quotes eigenlijk met van alles wat ze zelf leuk vinden en dat anderen iets laat zien over wie zij is. Vervolgens gaat het boekje naar iemand anders en die maakt dan in dat boekje een aantal pagina's voor jou. Jij krijgt een boekje van iemand anders en gaat je daar in uitleven en zo gaan de boekjes rouleren binnen een groep. Na een x aantal maanden krijg je een boekje terug gemaakt met liefde door een groep vrouwen die je misschie. niet eens kent. Een boekje vol met bemoedigende teksten , lekkere recepten, budget tips, dagjes uit tips, creatieve kunstwerken en meer.

Ik doe met 2 groepjes mee,  ook daar gaat naast alle andere dingen die ik doe best wat tijd inzitten maar het is zoooo leuk om iets  te mogen geven/maken aan/voor een ander. Ik vind het vooral leuk om iets creatiefs te maken door iets te tekenen of schilderen met een leuke tekst of quote er bij en daarnaast probeer ik nog 4 pagina's te vullen met dingen die de eigenaresse van het boekje boeit ..en dat kan dus van alles zijn.
Binnenkort krijg ik mijn eerste boekje terug, ik ben ontzettend benieuwd !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten